Dec 7, 2008

tanah runtuh lagi


PANDANGAN antara 14 rumah banglo di taman perumahan di Bukit Antarabangsa di sini, yang musnah akibat tanah runtuh awal pagi ini. Kejadian kira-kira jam 4 pagi tadi, menyebabkan empat terkorban membabitkan tiga perempuan dan seorang lelaki manakala 15 lagi cedera. Banglo yang tertimbus itu membabitkan lapan unit banglo di Taman Bukit Utama dan enam unit di Taman Bukit Mewah. Kejadian turut menyebabkan jalan uatam ke kawasan perumahan terbabit terputus dan beratus lagi terperangkap. - Foto ihsan PDRM

tak sangka tragedi ni berlaku...ni kira yg ketiga sejak mia cuti..biasanya masalah banjir di pantai timur kalau ujung tahun camni..ada hikmah disebaliknya...amik ikhtibar daripada kejadian ini...ALLAH lebih mengetahui...lagi berita lanjut leh ikuti di:

http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Sunday/BeritaUtama/20081207063655/Article

rasanya banyak blog bincang ttg tanah runtuh ni...kalau tak silap tanah runtuh ini berlaku berhampiran dgn highland tower yg runtuh dahulu yg mengorbankan berpuluh2 nyawa...sama2 kita doakan semoga semua kerja menyelamat berjalan dgn lancar...harap2 semuanya selamat..insyaALLAH..sama2 kita doakan..

No comments: